Majgårdarna
Lite annorlunda användnings område men principen är samma. Sprutade på farfars far gravsten.
Ingen bearbetning alls.

• Gravsten omgiven av röda buskar och grönt gräs, med höstlöv på marken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gravsten för D. Alfred Hansson och Maria Kristina Hansson på en gräsmatta med buskar i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Oaken och 12 till
  • Laddar…
Majgårdarna Andreas_Hansson skrev:
Lite annorlunda användnings område men principen är samma. Sprutade på farfars far gravsten.
Ingen bearbetning alls.
Så har vi med gjort i många år, renaste stenarna i respektive områden.

Tänkte ta tag i mitt tak nu i år efter många års "vi tar det nästa år"..

men vad ska man ha nu 2025 ?

Det hyllade nordsjö taktvätt verkar inte finnas längre utan är ersatt med "alg och mögelmedel utomhus", är det lika bra ? samma koncentration ?

Hur får man tag i en ejektorspruta ? de flesta som man kan hitta länkar till (tex nelson tak gti) finns inte längre, inte heller biltemas takrent finns med ejektor längre.

Jag har en ejektor som innehåller mossa GTI, kan jag använda den ? (om jag byter innehåll)

..Jag har också en dunk med julas takrengöring som inte längre har nån etikett, och den verkar inte finnas längre utan är ersatt med en annan, oklart hur bra den är men eftersom jag har den funderar jag på att börja med den.

GlennB GlennB skrev:
Tänkte ta tag i mitt tak nu i år efter många års "vi tar det nästa år"..

men vad ska man ha nu 2025 ?

Det hyllade nordsjö taktvätt verkar inte finnas längre utan är ersatt med "alg och mögelmedel utomhus", är det lika bra ? samma koncentration ?

Hur får man tag i en ejektorspruta ? de flesta som man kan hitta länkar till (tex nelson tak gti) finns inte längre, inte heller biltemas takrent finns med ejektor längre.

Jag har en ejektor som innehåller mossa GTI, kan jag använda den ? (om jag byter innehåll)

..Jag har också en dunk med julas takrengöring som inte längre har nån etikett, och den verkar inte finnas längre utan är ersatt med en annan, oklart hur bra den är men eftersom jag har den funderar jag på att börja med den.
Du kan köpa allt du behöver på allt fraktfritt

• Gilla
bsba
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.