Håller på att förbereda en avluft till ny panna och började fundera på om isolerStrumpan behöver följa med igenom ytterväggen eller om det räcker att tejpa den runt röret och köra in den tejpade änden så långt det går mot väggen?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.