Sitter med en övervåning som skall inredas. Tak och väggar är isolerat och plastat och beklädd med glespanel. Nu till frågan:
Hur gör jag för att montera burkarna till takspottar? Jag måste väl göra hål i plasten och sedan skjuta upp burkarna. Hur tätar jag sedan mellan plast och burkar? Hur tätt måste det bli? Kan tänka mig att tätning i vart fall är viktig i badrum, eller?

mvh David
 
Hej! Om du inte kommer åt vinden från ovansidan så vet jag att Kaiser Elektro har infällnadsburkar som man monterar ifrån undersidan. har för mig att Maxel har agenturen för dom..
 
Men vad hjälper det? det var ju plasten han frågade om väl ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.