Sitter med en övervåning som skall inredas. Tak och väggar är isolerat och plastat och beklädd med glespanel. Nu till frågan:
Hur gör jag för att montera burkarna till takspottar? Jag måste väl göra hål i plasten och sedan skjuta upp burkarna. Hur tätar jag sedan mellan plast och burkar? Hur tätt måste det bli? Kan tänka mig att tätning i vart fall är viktig i badrum, eller?
mvh David