Korrekt!
Men om jag inte minns fel har Nexa nån dimmer? som du kan använda istället för WMR-1000 och slippa kravet på nolla.
Kan blanda ihop saker, men vill minnas det finns en "0-fri" lösning.
Tänk på att WMR-252 tar ström för sin egen förbrukning igenom den anslutna belysningen vilket bara fungerar säkert med glödljus. Lågenergi och LED kan strula. Om pucken fungerar så kan LED "glöda" lite svagt av den låga strömmen.
Tänk på att WMR-252 tar ström för sin egen förbrukning igenom den anslutna belysningen vilket bara fungerar säkert med glödljus. Lågenergi och LED kan strula. Om pucken fungerar så kan LED "glöda" lite svagt av den låga strömmen.
Okej, ska ha detta i åtanke
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.