Hej!

Öppnade upp golvet på övervåningen pga läcka från rör. Verkar vara begränsat med vatten som trängt igenom. Dock gav mätaren fullt utslag på regeln som takbjälkarna vilar på samt ytterväggsisoleringen? Där är en diffusionsspärr vilket inte borde göra dessa blöta från vattenläckaget? Samt att isoleringen som satt mot detta var svartfärgat. Är det normalt?
 
  • Golvbjälklag på övervåning med borttagen golvskiva, synliga svarta fläckar på isoleringen och rör ovanför.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
kan bli svart om det drar in utifrån . kan vara från tex. avgaser
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.