Hej!
Öppnade upp golvet på övervåningen pga läcka från rör. Verkar vara begränsat med vatten som trängt igenom. Dock gav mätaren fullt utslag på regeln som takbjälkarna vilar på samt ytterväggsisoleringen? Där är en diffusionsspärr vilket inte borde göra dessa blöta från vattenläckaget? Samt att isoleringen som satt mot detta var svartfärgat. Är det normalt?