...
Hur gör man för att få in en sån där blå ruta med vad någon tidigare har skrivit som man vill svara på?
Man trycker "Citera" och skriver sedan texten efter "(/quote)". Vill man delcitera, redigerar du texten mellan "(quote dhgkdhgzdhdghlhldfgkh)" och "(/quote)". Glöm inte att sätta "..." där du har förkortat. Det är god ton. Använd "Förhandsgranska"-knappen om du är osäker på resultatet.