5 209 läst ·
8 svar
5k läst
8 svar
Modern ringklocka
Har sökt under en längre tid efter en dörrklocka/ringklocka i lite modernare stil till ytterdörren utan lycka! Förutstättningarna är vitt hus men ljussgrått tak och aluzinkdetaljer. (se hemsidan för bilder)
Har hittat Jacob Jensens dörrklocka men gillar inte de tillhörande ringsignalerna. Friendland har en ny serie som heter Libra+ med nya tryckknappar som är riktigt snygga men hittar ingen återförsäljare i Sverige.
Någon som kan hjälpa till??? Alla förslag mottages tacksamt.
Har hittat Jacob Jensens dörrklocka men gillar inte de tillhörande ringsignalerna. Friendland har en ny serie som heter Libra+ med nya tryckknappar som är riktigt snygga men hittar ingen återförsäljare i Sverige.
Någon som kan hjälpa till??? Alla förslag mottages tacksamt.
Jag missförstod dig kanske... Jag trodde du ville ha tips ang. själva grejen man trycker på för att ringa på. Sorry. :-[Brodén skrev:
Den som sitter på insidan och låter har vi inte valt ännu så där kan jag tyvärr inte ge dig något tips.
Mvh Anna
Nej då, du förstod inte fel!! Jag vill ju ha både tryckknappen och innesignalen! Det var därför jag frågade. Det går säkert att koppla in vilken signal som helst men jag vill inte ha någon Take That låt på mp3 som går igång varje gång någon ringer på dörren. Ett vanligt "Pling-Plong" räcker för oss! 
Clas Ohlson säljer Frideland dörrklockorBrodén skrev:
http://www.clasohlson.se/Product/Ca...251882;251170;251829;251640&collapse=true
Missade att du inte gillade Jacob Jensens signaler.
Klicka här för att svara