Hej

Vårt golv på hela nedervåningen ser ut så här på ca 20-25 ställe. Till detta kommer diverse blanka partier och märke efter tejp.

Behöver vi slipa om hela golvet eller blir det bra även om vi bara slipar och oljar på fläckarna?
uploadfromtaptalk1346488372193.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

uploadfromtaptalk1346488407904.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

uploadfromtaptalk1346488444455.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/ vilpi


Sent from my LT26i using Byggahus
 
blankfläckarna kan gå bort med tex en scotch brite "hushållssvamp" eller ett skurblock röd

kan gå att slipa golvet med slipnät i korn 120 och sen olja, men kanske inget man ska ge sig på själv om man är osäker
 
Är det förresten någon som kan rekommendera någon som kan olja golv i Helsingborgsområdet?

Vår entreprenör kommer inte få göra ett tredje försök.

Sent from my LT26i using Byggahus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.