Hej
Vårt golv på hela nedervåningen ser ut så här på ca 20-25 ställe. Till detta kommer diverse blanka partier och märke efter tejp.
Behöver vi slipa om hela golvet eller blir det bra även om vi bara slipar och oljar på fläckarna?
/ vilpi
Sent from my LT26i using Byggahus
Vårt golv på hela nedervåningen ser ut så här på ca 20-25 ställe. Till detta kommer diverse blanka partier och märke efter tejp.
Behöver vi slipa om hela golvet eller blir det bra även om vi bara slipar och oljar på fläckarna?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/ vilpi
Sent from my LT26i using Byggahus
blankfläckarna kan gå bort med tex en scotch brite "hushållssvamp" eller ett skurblock röd
kan gå att slipa golvet med slipnät i korn 120 och sen olja, men kanske inget man ska ge sig på själv om man är osäker
kan gå att slipa golvet med slipnät i korn 120 och sen olja, men kanske inget man ska ge sig på själv om man är osäker
Klicka här för att svara