Ska snart sätta upp väggskivorna i toa/dusch . Ingen av väggarna är yttervägg och det har inte varit nån isolering mellan reglarna innan. Enda anledningen är väl för ljudisolering.

Hur skulle ni göra?

P.S
 
Isolera nu medan du kan. Kostar så lite nu. Bra för ljudisolerngen.
 
Håller med.
 
Då gör jag det.
Tack ska ni ha!

P.S
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.