P P.S #1 Medlem · Stockholm · 44 inlägg 22 maj 2008 21:34 P.S Medlem Stockholm 44 inlägg 22 maj 2008 21:34 #1 Ska snart sätta upp väggskivorna i toa/dusch . Ingen av väggarna är yttervägg och det har inte varit nån isolering mellan reglarna innan. Enda anledningen är väl för ljudisolering. Hur skulle ni göra? P.S
Ska snart sätta upp väggskivorna i toa/dusch . Ingen av väggarna är yttervägg och det har inte varit nån isolering mellan reglarna innan. Enda anledningen är väl för ljudisolering. Hur skulle ni göra? P.S
Besserwissern #2 Medlem · Skåne · 201 inlägg 22 maj 2008 21:50 Besserwissern Medlem Skåne 201 inlägg 22 maj 2008 21:50 #2 Isolera nu medan du kan. Kostar så lite nu. Bra för ljudisolerngen.
J jon_h #3 Medlem · Uppsala · 7 851 inlägg 22 maj 2008 22:07 jon_h Medlem Uppsala 7 851 inlägg 22 maj 2008 22:07 #3 Håller med.
P P.S #4 Medlem · Stockholm · 44 inlägg 23 maj 2008 23:29 P.S Medlem Stockholm 44 inlägg 23 maj 2008 23:29 #4 Då gör jag det. Tack ska ni ha! P.S