electroluxaren skrev:
Den måste tas underifrån
Det kändes som att det var meningen att den skulle ut rakt bak :thinking:
Aja, provstartade den nu, låter bättre, men fortfarande inte rätt.
Får hoppas den håller medans vi funderar på vad vi ska köpa istället, några rekommendationer?
 
P
13th Marine 13th Marine skrev:
Det kändes som att det var meningen att den skulle ut rakt bak :thinking:
Aja, provstartade den nu, låter bättre, men fortfarande inte rätt.
Får hoppas den håller medans vi funderar på vad vi ska köpa istället, några rekommendationer?
Det är brist på bra maskiner iom att det är brist på komponenter från PRC
 
electroluxaren skrev:
Det är brist på bra maskiner iom att det är brist på komponenter från PRC
Jag märkte det, hade en i varukorgen på IKEA som hann försvinna innan jag hann beställa
 
Lyckades beställa en Diskad från IKEA nu, lagom till att missljudet från maskinen försvann :rofl:
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.