I IEH #1 Medlem · 1 inlägg 5 apr 2020 19:38 IEH Medlem 1 inlägg 5 apr 2020 19:38 #1 Har ett mexitegelhus byggt 1972 där söderväggen drar åt sig fukt. Nån som har erfarenhet av något impregneringsmedel och hur man gör?
Har ett mexitegelhus byggt 1972 där söderväggen drar åt sig fukt. Nån som har erfarenhet av något impregneringsmedel och hur man gör?