Hej på er!
Hade dåliga stötdämpare i tvättmaskin. Sista tvätten skramla den till ordentligt och började samtidigt läcka vatten.
Stängde av och plocka isär. Beställde dämpare och J-B Weld för att täta. När jag demonterade avloppsslangen som är fast i baljan, så fanns där en metallstav. Vet någon vartifrån den kan komma? Den har inte varit i tvätten. För grov för hålen i trumman.