Jo, jag håller med.

Som vanligt vid hemmapul så inträdde dock en akut materialbrist - jag har helt enkelt inte tillräckligt med blå RK hemma. :o

Kanske blir det en sväng (15 mil..) till Ahlsell nästa vecka för bunkring. :)
 
Mikael_L
Jag kan posta en snutt i ett brev, så har du det på måndag. :)
 
Tackar för erbjudandet! Ska leta igenom alla lådor en gång till först. :)
 
Mikael_L
Och till din PSA hade du i princip kunnat dra en 2,5 mm2 blå (FK).
(Ja lite beroende på vad för säkring som sitter innan då, men är det inte mer än 25A borde det vara OK.)
Men det är ju så dags att komma på nu, när 6mm2 RK'n redan har klippts upp i kortare bitar. :)
 
Mikael_L skrev:
Och till din PSA hade du i princip kunnat dra en 2,5 mm2 blå (FK).
(Ja lite beroende på vad för säkring som sitter innan då, men är det inte mer än 25A borde det vara OK.)
Men det är ju så dags att komma på nu, när 6mm2 RK'n redan har klippts upp i kortare bitar. :)
Jo, precis, man ska nog inte koppla centraler kl 05 innan kaffet börjat verka.

Anyhow, ditt erbjudande fick mej att dra på full mundering och leta igenom uthusen, och där fanns minsann 2 m bortglömd RK. Därmed kan vi uppfylla elmonts teori att man känner igen amatörbyggen på att dom är överarbetade. :)

Screen Shot 2013-12-07 at 10.43.35.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Mikael_L
Aka "elmont's law" , nuförtiden .. :D


Fast jag vill minnas att jag såg en oerhört prydlig central som Patrik H hade gjort som han skickade upp en bild på.
Så vad exakta igenkänningstecknen är vette tusan ... ;)
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.