9 421 läst ·
35 svar
9k läst
35 svar
Merlin Gerin dvärgar i GARO central?
Jo, jag håller med.
Som vanligt vid hemmapul så inträdde dock en akut materialbrist - jag har helt enkelt inte tillräckligt med blå RK hemma.
Kanske blir det en sväng (15 mil..) till Ahlsell nästa vecka för bunkring.
Som vanligt vid hemmapul så inträdde dock en akut materialbrist - jag har helt enkelt inte tillräckligt med blå RK hemma.
Kanske blir det en sväng (15 mil..) till Ahlsell nästa vecka för bunkring.
Och till din PSA hade du i princip kunnat dra en 2,5 mm2 blå (FK).
(Ja lite beroende på vad för säkring som sitter innan då, men är det inte mer än 25A borde det vara OK.)
Men det är ju så dags att komma på nu, när 6mm2 RK'n redan har klippts upp i kortare bitar.
(Ja lite beroende på vad för säkring som sitter innan då, men är det inte mer än 25A borde det vara OK.)
Men det är ju så dags att komma på nu, när 6mm2 RK'n redan har klippts upp i kortare bitar.
Jo, precis, man ska nog inte koppla centraler kl 05 innan kaffet börjat verka.Mikael_L skrev:
Anyhow, ditt erbjudande fick mej att dra på full mundering och leta igenom uthusen, och där fanns minsann 2 m bortglömd RK. Därmed kan vi uppfylla elmonts teori att man känner igen amatörbyggen på att dom är överarbetade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara