kjell a skrev:
varför smajlisar alls? de är ju bara störande.
Kan va sköj ibland...banana.gif
 
Omröstning kanske?
 
Mikael_L
Marlene Eskilsson skrev:
Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


;)

edit: Jag står ut med det. :)
 
De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är:

yes.gif = Då nån säger något klokt, och man håller med

whoco5.gif = Då någon säger nåt riktigt korkat
 
Mikael_L
Jag är hyggligt nöjd.

Men jag kan sakna en smiley att uttrycka "riktigt elände", typ:


Mitt i gjutningen brast gjutformen, ridå ... sick-smileys-emoticons42.gif

När vi ställde ner pallen rasade alla tegelstenar över mina ben och fötter aak.gif
 
Men jag saknar gamla leendet där tänderna syns. Den nya är så fjuttig....
 
Marlene Eskilsson skrev:
Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag.
De har ni ju redan! :rolleyes:
 
Rrrrr skrev:
De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är:

[bild] = Då nån säger något klokt, och man håller med

[bild] = Då någon säger nåt riktigt korkat

Den senaste är typ världens bästa smiley!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.