Fotografen #46 Hobbyelektriker · E · 15 368 inlägg 16 jan 2010 17:30 Fotografen Hobbyelektriker E 15 368 inlägg 16 jan 2010 17:30 #46 kjell a skrev: varför smajlisar alls? de är ju bara störande. Kan va sköj ibland...
5.2 racing #47 Medlem · götaland · 2 039 inlägg 30 jan 2010 23:20 5.2 racing Medlem götaland 2 039 inlägg 30 jan 2010 23:20 #47 Omröstning kanske?
Mikael_L #48 Medlem · 56 064 inlägg 12 jun 2010 08:07 Mikael_L Medlem 56 064 inlägg 12 jun 2010 08:07 #48 Marlene Eskilsson skrev: Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag. edit: Jag står ut med det.
Marlene Eskilsson skrev: Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag. edit: Jag står ut med det.
Rrrrr #49 Medlem · Västerbotten · 4 894 inlägg 12 jun 2010 08:40 Rrrrr Medlem Västerbotten 4 894 inlägg 12 jun 2010 08:40 #49 De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är: = Då nån säger något klokt, och man håller med = Då någon säger nåt riktigt korkat
De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är: = Då nån säger något klokt, och man håller med = Då någon säger nåt riktigt korkat
Mikael_L #50 Medlem · 56 064 inlägg 12 jun 2010 09:10 Mikael_L Medlem 56 064 inlägg 12 jun 2010 09:10 #50 Jag är hyggligt nöjd. Men jag kan sakna en smiley att uttrycka "riktigt elände", typ: Mitt i gjutningen brast gjutformen, ridå ... När vi ställde ner pallen rasade alla tegelstenar över mina ben och fötter
Jag är hyggligt nöjd. Men jag kan sakna en smiley att uttrycka "riktigt elände", typ: Mitt i gjutningen brast gjutformen, ridå ... När vi ställde ner pallen rasade alla tegelstenar över mina ben och fötter
B Binesh #51 Medlem · vällingby · 608 inlägg 12 jun 2010 17:02 Binesh Medlem vällingby 608 inlägg 12 jun 2010 17:02 #51 Men jag saknar gamla leendet där tänderna syns. Den nya är så fjuttig....
Rrrrr #52 Medlem · Västerbotten · 4 894 inlägg 12 jun 2010 17:47 Rrrrr Medlem Västerbotten 4 894 inlägg 12 jun 2010 17:47 #52 Marlene Eskilsson skrev: Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag. De har ni ju redan!
Marlene Eskilsson skrev: Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag. De har ni ju redan!
5.2 racing #53 Medlem · götaland · 2 039 inlägg 13 jun 2010 09:30 5.2 racing Medlem götaland 2 039 inlägg 13 jun 2010 09:30 #53 Rrrrr skrev: De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är: [bild] = Då nån säger något klokt, och man håller med [bild] = Då någon säger nåt riktigt korkat Den senaste är typ världens bästa smiley!
Rrrrr skrev: De enda smileys jag tycker saknas på detta forum är: [bild] = Då nån säger något klokt, och man håller med [bild] = Då någon säger nåt riktigt korkat Den senaste är typ världens bästa smiley!