Jag skiter nog i det här, det blir både väldigt dyrt och grymt klumpigt.
Kommer hamna på runt 3.500kr + en massa jobb med att installera fläktar/ventilationsbeslag och kontrollera temperaturen.
Tror att 99% av alla som installerar trådbundna nätverkskameror i sitt hus borrar nog hål i ytterväggen, jag ska nog göra det också.
Inte många som tänker på ångspärren vad jag förstått och det verkar ju ha gått bra för de flesta
Jag får skrämma morsan att det är "farligt" att ha prylarna i en låda utomhus och att ångspärren inte är så allvarlig.
