Finns ju Frasses på enstaka ställen söderöver. Brukar köra ett skrov på den i Söderköping och få någon gammal nostalgikänsla över hur burgarställena brukade vara på 90-talet.
 
mikethebik mikethebik skrev:
Så här skriver MAX Själva om sitt partnerskap:

Kan jag bli franchisetagare?​

Nej, istället har vi partnerskap, där du utan ekonomisk insats får del i restaurangens vinst. Grundregeln är att man bara kan vara partner för en restaurang.

Antar att de har bättre koll än du vad som gäller?
Gäller bara restaurangkonceptet och köksmaskiner, inredning. Byggnaden får partnern investera i, om HK inte gör det, om man vill öppna en restaurang.
 
Redigerat:
A ajn82 skrev:
Är verkligen Skånes "bästa" burgare nämnvärt dyrare än kesjorna?
[länk]

Eller mr york osv, tror det är mer gammal (o)vana än ekonomi
Recas är väldigt bra och prisvärda
Lunchmeny 99 kr
överträffar alla andra alternativ
Enda negativa är att det är svårt att hitta parkering under lunchtid (söderkulla i Malmö)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.