Om du använder dig av STO's putssystem så råder jag dig att använda även deras fästen. Kosta vad de kosta vill egentligen... pga att händer det nåt så har du sumpat garantin genom att frångå deras system. Man tjänar inte alltid på att prisjaga.
Garanti känns viktigare... enligt mig iaf, men du gör ju som du vill
