Undrar om någon vet var man köper spikbrickor som man infäster frigoliten i lecan.
Var på sto med de var ganska dyra!

Gärna i Gbg.

Är det någon på forumet som har provat silikonputset?

 
Caparol på marieholmsgatan har fasadsystem i sin butik
 
K
Om du använder dig av STO's putssystem så råder jag dig att använda även deras fästen. Kosta vad de kosta vill egentligen... pga att händer det nåt så har du sumpat garantin genom att frångå deras system. Man tjänar inte alltid på att prisjaga.
Garanti känns viktigare... enligt mig iaf, men du gör ju som du vill :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.