1 828 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Material badrum
Första gången jag planera göra om ett badrum och har lite frågor angående pris på material. Jag har anlitad en firma som ska göra mitt badrum och har kommit överens om att jag står för materialet. Jag vill påstå att jag kom väldigt billigt undan med materialet. Detta här köpte jag och undrar om det är bra pris:
10 säckar flytspackel Schönox.
10 säckar fix Schönox
1 st Våtrumsfolie Schönox 30m
1 hink med tätskikt 25kg Schönox
1 hink med lim till folien 20kg Schönox.
2 säckar med fog 15kg.
En hel del smågrejer som behövs såsom silikon med mera.
Är det rimligt att ha betalat 5000:- för allt detta ?
10 säckar fix Schönox
2 säckar med fog 15kg.
Öh ja, var har du köpt det så billigt? Borde kosta 10000-15000 kr i butik.......MusseAdemi skrev:
Första gången jag planera göra om ett badrum och har lite frågor angående pris på material. Jag har anlitad en firma som ska göra mitt badrum och har kommit överens om att jag står för materialet. Jag vill påstå att jag kom väldigt billigt undan med materialet. Detta här köpte jag och undrar om det är bra pris:
10 säckar fix Schönox
2 säckar med fog 15kg.
Via blocket. Först var jag tveksam men när jag köpte varorna och tittade på bäst före datum så var allt korrekt. Fick även frågan om jag visste nån som ska renovera badrum var det det vara att skicka sms 
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 133 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 133 inlägg
Något skumt är det i alla fall då jag inte ens kan köpa det materialet för dom pengarna hos min leverantör och då har jag ändå ganska bra rabatt och köper billigare än typ Bauhaus.MusseAdemi skrev:
Klicka här för att svara