13 140 läst ·
26 svar
13k läst
26 svar
Måste man ha en gruppförteckning ?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Hur brukar ni göra när vi skriver på fältet? Jag har oftast tillgång till dator och använder då en mall eller Hagers Semiolog.
Idag handskrev jag, och det blev självklart en del fel! Nästa gång blir det blyerts.
Idag handskrev jag, och det blev självklart en del fel! Nästa gång blir det blyerts.
Antar att du menar vid ingrepp i befintliga anläggningar..Rikard Ågren skrev:
Jag kör ut en remsa tejp med brother maskinen som för det mesta hamnar under plasten
Man kan göra en själv på datorn. När man har fyllt i den för hand, renskriver man den och printar ut den.
Du kan själv anpassa den så att den passar dina behov. Bifogar ett enkelt exempel:
Du kan själv anpassa den så att den passar dina behov. Bifogar ett enkelt exempel:
Annars finns det fler exempel i denna tråden:
http://www.byggahus.se/forum/el/60688-gruppfoerteckning.html
http://www.byggahus.se/forum/el/60688-gruppfoerteckning.html
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Vad ni krånglar till det, jag har en handskriven A4 på rutigt kollegieblockspapper liggande upp på ett rör.
Protte
Protte
www.elbutik.seinjonil skrev:
Närmsta installations firma har sånt liggandes i massor både a5 och a4 med ram, plastskydd och även en färdig lista att skriva på. Testa alla säkringar och skriv vad varje säkring går till för hand sen renskriv det i datorn eller om du har en Fru som skriver snyggt.
Klicka här för att svara