P
useless useless skrev:
Finns både på Biltema och internet.

[länk]
[länk]

Hur bra dom är vet jag dock inte...
tack(y)
 
P
var ute nu och skulle läsa av datorn.. Då bilprovningen ansåg att felkoder fanns..
Men inga koder fanns.. lampan lyste.
Jag raderade den data som fanns och lampan slocknade..
:thinking:
Jag misstänker jordflätan till ecu boxen... Då denna grej hänt på fler bilar och då har det varit dålig jord..

Annars... bromsrör och ok.. någon dag framöver.. :cool:

film kommer på hur den låter;)
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
P

Den låter lite hårt när den är kall..
Men sedan tickar den mycket tystare.

oljebyte och filter samt nya stift..
Och en motor tvätt kanske... .. :thinking::thinking:
ska ta och tanka lite E85 så den får bränna ur systemet... För den behöver det.. :rofl:.

dvs en bil och motor som behöver komma i händerna på en motor människa..
 
  • Gilla
  • Älska
Plåtbob och 2 till
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
varit så sedan ny?
Vet inte - köpte den begagnad för ca 5 år sen, och den har varit så sen dess. Märks mera (naturligtvis) när det är vinterkallt. Varmkörd är det inga som helst problem. Undrar mest för att jag skulle tro att det frestar på start-mekaniken (och min högerarm..);)
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
man kan borra från sidan på cylindern.
Och sedan tar man en 3mm borr och borrar in i cylindern..
gängar upp hålet och monterar i en dekompventil..
Vet du vem som säljer såna?
 
P
T Tullen127 skrev:
Vet du vem som säljer såna?
Jo Hva återförsäljare säljer såna..
Jag ska glo i högen ute i verkstaden..
 
P

 
P
T Tullen127 skrev:
Vet inte - köpte den begagnad för ca 5 år sen, och den har varit så sen dess. Märks mera (naturligtvis) när det är vinterkallt. Varmkörd är det inga som helst problem. Undrar mest för att jag skulle tro att det frestar på start-mekaniken (och min högerarm..);)
Jag skulle kolla lite på filmen här över att byta startsnöre... Där nämns även detta..
Det är mest troligt startmekanismen som strular...
 
T
Maskintok skrev:
Jo Hva återförsäljare säljer såna..
Jag ska glo i högen ute i verkstaden..
Ok då ska jag höra med dem.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
T
T Tullen127 skrev:
Ok då ska jag höra med dem.
Efter helgerna...
 
P
T Tullen127 skrev:
Efter helgerna...
Det kommer en begagnad dekompventil med i paketet (y)
 
  • Gilla
Tullen127
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
Det kommer en begagnad dekompventil med i paketet (y)
Strålande - verkligen strålande.
God jul & Gott Nytt År till dig
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
T Tullen127 skrev:
Strålande - verkligen strålande.
God jul & Gott Nytt År till dig
Detsamma till dig.
må månen lysa och julen med familjen ge dig glädje i jul.
(y)
 
  • Gilla
Tullen127 och 2 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Körde igenom skogsbygder på väg till Torpet idag. Måste vara därför denna typ av mack finns?
Alkylatbensinmack med Husqvarna-flagga i en snöig skogsbygd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Aldrig sett alkylatbensin på tapp innan :surprised:
#skeppshult
 
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Körde igenom skogsbygder på väg till Torpet idag. Måste vara därför denna typ av mack finns?
[bild]
Aldrig sett alkylatbensin på tapp innan :surprised:
#skeppshult
Du har en stor motorsågs handlare i Skeppshult... skulle tro den är inblandad i macken.
Såg flaggan nu så jo,han är inblandad i macken
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.