154 674 läst ·
2 049 svar
155k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
var ute nu och skulle läsa av datorn.. Då bilprovningen ansåg att felkoder fanns..
Men inga koder fanns.. lampan lyste.
Jag raderade den data som fanns och lampan slocknade..

Jag misstänker jordflätan till ecu boxen... Då denna grej hänt på fler bilar och då har det varit dålig jord..
Annars... bromsrör och ok.. någon dag framöver..
film kommer på hur den låter
Men inga koder fanns.. lampan lyste.
Jag raderade den data som fanns och lampan slocknade..
Jag misstänker jordflätan till ecu boxen... Då denna grej hänt på fler bilar och då har det varit dålig jord..
Annars... bromsrör och ok.. någon dag framöver..
film kommer på hur den låter
Den låter lite hårt när den är kall..
Men sedan tickar den mycket tystare.
oljebyte och filter samt nya stift..
Och en motor tvätt kanske... ..
ska ta och tanka lite E85 så den får bränna ur systemet... För den behöver det..
dvs en bil och motor som behöver komma i händerna på en motor människa..
Jag skulle kolla lite på filmen här över att byta startsnöre... Där nämns även detta..T Tullen127 skrev:
Det är mest troligt startmekanismen som strular...
Du har en stor motorsågs handlare i Skeppshult... skulle tro den är inblandad i macken.Åsa Lund skrev:
Såg flaggan nu så jo,han är inblandad i macken
