154 666 läst ·
2 049 svar
155k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Bilder vill man ju ha
Före tvätt
Efter lite tvätt, tog en tandborste och yes.
Gav mig innan jag var nöjd ifall jag inte skulle få ihop det.
Bilder på skadorna
Efter lite smältande.
Vet inte om jag ska prova lägga på extra plast, nu är det bara smält ihop.
Håller det så är det ju helt fantastiskt, tog 15min och jag hade inte en aning om vad jag höll på med
Med en lödkolv som man kan styra tempen med så går det nog att få det väldigt fint.
Nu blev det ju bränt så plasten blev svart, har slipat lite lätt på det.
Före tvätt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter lite tvätt, tog en tandborste och yes.
Gav mig innan jag var nöjd ifall jag inte skulle få ihop det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bilder på skadorna
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter lite smältande.
Vet inte om jag ska prova lägga på extra plast, nu är det bara smält ihop.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller det så är det ju helt fantastiskt, tog 15min och jag hade inte en aning om vad jag höll på med
Med en lödkolv som man kan styra tempen med så går det nog att få det väldigt fint.
Nu blev det ju bränt så plasten blev svart, har slipat lite lätt på det.
Redigerat:
Blev bra.nino skrev:
Bilder vill man ju ha
Före tvätt
[bild]
[bild]
Efter lite tvätt, tog en tandborste och yes.
Gav mig innan jag var nöjd ifall jag inte skulle få ihop det.
[bild]
[bild]
Bilder på skadorna
[bild]
[bild]
Efter lite smältande.
Vet inte om jag ska prova lägga på extra plast, nu är det bara smält ihop.
[bild]
[bild]
[bild]
Håller det så är det ju helt fantastiskt, tog 15min och jag hade inte en aning om vad jag höll på med
Med en lödkolv som man kan styra tempen med så går det nog att få det väldigt fint.
Nu blev det ju bränt så plasten blev svart, har slipat lite lätt på det.
du kan knäcka en plåt och montera på insidan om du skulle vilja.. Men jag tror det kommer att hålla..
aj aj... Inte kul..nino skrev:
Bara ta en kopp kaffe och på't igen..
man ger aldrig upp...
har du aluminium så bör det gå lika bra.. lite mer formbart.
Ja ibland går det inte som man tänkt sejMaskintok skrev:
igen bara" eller "det var väl själva fan om det inte skulle gå"
Men det kan vara gött att lägga ifrån sej grejerna en stund och samla energi till
nästa attack