P
en Toyota avensis är på väg hit lite akut..
länkarmsbyte...
Inte det vanligaste... Utan själva armen som är riktigt rostskadad... Så att man pekar hål rakt igenom...

Sedan en case IH 1390..med bromsrenovering..

Och något mysko grävaggregat som oljeflödet skulle höjas i...
 
  • Gilla
HSP
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
Det är bara att höra av sig om det strular(y)
Jag såg att du i något annan fråga skrev nåt om att oljepumpen var limmad. Är den det i Partnern också?
 
P
T Tullen127 skrev:
Jag såg att du i något annan fråga skrev nåt om att oljepumpen var limmad. Är den det i Partnern också?
Japp det är montagelim även på dessa..
De flesta sågar har detta..
 
T
Maskintok skrev:
Japp det är montagelim även på dessa..
De flesta sågar har detta..
Oj fasen då får jag informera kompisen om det också så han vet när han ska ta ställning.
Har skickat all info med (dyr) snigelpost..
Vilken typ av lim brukar du använda? (Hoppas det finns nåt i tub utan att han behöver skaffa en hel patron för ett enda tillfälle..) ;)
 
P
T Tullen127 skrev:
Oj fasen då får jag informera kompisen om det också så han vet när han ska ta ställning.
Har skickat all info med (dyr) snigelpost..
Vilken typ av lim brukar du använda? (Hoppas det finns nåt i tub utan att han behöver skaffa en hel patron för ett enda tillfälle..) ;)
packning på tub brukar duga.
 
  • Gilla
Tullen127
  • Laddar…
T
Maskintok skrev:
packning på tub brukar duga.
Ursäkta dum fråga: Används limmmet/packningen för att fästa pumpen eller för att täta?
 
P
T Tullen127 skrev:
Ursäkta dum fråga: Används limmmet/packningen för att fästa pumpen eller för att täta?
täta.
 
  • Gilla
Tullen127
  • Laddar…
Åsa Lund
Gammal Partner S55 startad idag med alkylat i tanken.
Igensatt (numera rengjort) luftfilter var enda bekymret :cool:
 
  • Gilla
skoge
  • Laddar…
Någon som kan förstå varför maskintok blev bannad
 
  • Wow
  • Älska
Kurtivan och 2 till
  • Laddar…
Har läst men den tråden blev tydligen borttagen
 
T Trappa skrev:
Har läst men den tråden blev tydligen borttagen
Nä jag läste den nyss
 
skoge skoge skrev:
Nä jag läste den nyss
Då gick du nog in via deltagit för där finns den, men kollar du via senast eller off topic kan jag inte hitta den
 
T Trappa skrev:
Då gick du nog in via deltagit för där finns den, men kollar du via senast eller off topic kan jag inte hitta den
tryck på länken.
 
skoge skoge skrev:
tryck på länken.
Jag kan läsa den men vad jag menar är att den är borttagen så att inga som inte tidigare har deltagit ska hitta den,försök hitta de via senast
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.