Hej
vi har nyligen dränerat runt hela huset med källare.
Jättenöjda med entreprenören och när de grävde hade vi endast lerjord.
Efter dräneringen har nu marken börjat sätta sig rejält, vilket de nämnde att den skulle.
fråga är, vad ska vi fylla med för att få den stabil?