Har en markis modell okänd av äldre snitt som har börjat knarra lite när motorn drar in den.
Så jag tänker att den kanske behöver smörjas upp lite.
Är det bara att spruta på stora mängder 5-56/WD40 lite var som helst eller behöver man ha lite finess och göra detta med eftertanke?