2 749 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Markarbetena igång
Ett oväntat telefonsamtal med grävarna igår kväll, en träff på tomten idag kl. 07.00 och vips så är markarbetena igång, helt underbart nu är man äntligen igång på "riktigt" ;D ;D ;D
Tog lite bilder på tomten innan grävning, men vet ej hur man lägger upp/presenterar dem här på forumet, nån som kan tipsa ?
Tog lite bilder på tomten innan grävning, men vet ej hur man lägger upp/presenterar dem här på forumet, nån som kan tipsa ?
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Du kan inte lägga upp bilder på forumet rent fysiskt, däremot om du lägger dem på ditt webhotell eller din hemsida så kan du länka dem till forumet genom att klicka på knappen som ser ut som en
när du skriver och då mellan texten "img/img" lägga in din länk, så här t ex:

när du skriver och då mellan texten "img/img" lägga in din länk, så här t ex:
Grattis! delad glädje är dubbel glädje
Vi har också börjat med markarbetena idag,
full fart på grävarn och och mycket sten.
Vi har också börjat med markarbetena idag,
full fart på grävarn och och mycket sten.
Klicka här för att svara