Ett oväntat telefonsamtal med grävarna igår kväll, en träff på tomten idag kl. 07.00 och vips så är markarbetena igång, helt underbart nu är man äntligen igång på "riktigt" ;D ;D ;D

Tog lite bilder på tomten innan grävning, men vet ej hur man lägger upp/presenterar dem här på forumet, nån som kan tipsa ?
 
Grattis! Då hade väl grävarna inte så mycket att göra ;). Så då fick ni väl också ett bra (prispressat) pris ;D.
 
Tackar, jag det blev nog en dag över hos grävarna, och visst jag har desssutom fått ett bra takpris !
 
Du kan inte lägga upp bilder på forumet rent fysiskt, däremot om du lägger dem på ditt webhotell eller din hemsida så kan du länka dem till forumet genom att klicka på knappen som ser ut som en när du skriver och då mellan texten "img/img" lägga in din länk, så här t ex:
 
Grattis! delad glädje är dubbel glädje

Vi har också börjat med markarbetena idag,
full fart på grävarn och och mycket sten. :D
 
Åh, vad kul för er!
Och mina grävare börjar imorgon - ännu kuligare.. ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.