21 264 läst ·
161 svar
21k läst
161 svar
Mäklare utsatta för rån vid visningar
Sida 1 av 11
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Kriminella har satt i system att råna mäklare i samband med husvisningar.
Du kan läsa artikeln här: Mäklare utsatta för rån vid visningar
Du kan läsa artikeln här: Mäklare utsatta för rån vid visningar
Medlem
· Korpilombolo
· 3 610 inlägg
Skönt att det inte var något viktigare än en armbandsklocka. Alla har ju klocka i mobilen.
För övrigt en tråkig samhällsutveckling.
För övrigt en tråkig samhällsutveckling.
Har aldrig någonsin sin sett en mäklare som har haft en jättedyr bil.G OMathson skrev:
Medellönen för mäklare är inte speciellt hög, inte alls så hög som många tror.
Däremot så finns det ett fåtal "toppmäklare" som tjänar mkt bra.
De jobbar också betydligt mer än 40tim per vecka.
Men det rör sig inte om så värst många.
Jag känner flera personer som har jobbat eller jobbar som mäklare.
Medlem
· Halland
· 4 433 inlägg
Japp, ghetto är rätta ordet. Efter nyår lämnar jag Göteborg för Kungsbacka så att grabben förhoppningsvis hinner gå klart grundskolan innan vi lämnar landet för att bosätta oss på något ställe där mannar grindar och vakter.Johan1975z skrev:
Sur situation, men om det är ett begränsat område och samma förövare borde det gå att lösa. Skippa dyra prylar och smyg med någon som kan filma, vittna eller skrämmas på de dyraste och ensligaste visningarna.
Angående om mäklare är rika eller inte. Jag kollade de två jag anlitat och de bor i villor värderade (enligt hitta.se) till 13 resp 16,5 miljoner. Över snittet även i människobyn.
Angående om mäklare är rika eller inte. Jag kollade de två jag anlitat och de bor i villor värderade (enligt hitta.se) till 13 resp 16,5 miljoner. Över snittet även i människobyn.
vi kommer bo kvar två år till, sen blir det en sjötomt dit bussarna inte når.A Anders_Nilsson skrev:
Det kommer bli otäckare och otäckare
Vilka räddharar! Jag kan inte förstå att folk är så fega. Fattar det inte. Ja det har varit flera skjutningar och mord där jag bor. Är inte det minsta rädd.
Hur pallar man åka bil eller klättra på stegar med den rädslan och riskanalysen.
Sen är det förstås fördjävligt att folk far illa av brottslighet.
Hur pallar man åka bil eller klättra på stegar med den rädslan och riskanalysen.
Sen är det förstås fördjävligt att folk far illa av brottslighet.