Pen skrev:
... eller så tog de bort länken för att undvika mer badwill från den här tråden.

Tvivlar på det. Var ju redan budgivning när jag startade denna tråd, redan då låg priset på 300.000+

Det är fullt normalt för Stockholm. Jag är faktiskt nästan förvånad att det inte drog iväg ännu mer från utgångspris.

Min morsa köpte en lägenhet i huset bredvid för 12 år sen för 1,4 milj. Du är fan inte klok sa vi, 1,4 för en sketen lägenhet, hon hade just sålt villan för 1,8.

Så här i efterhand måste jag erkänna att det kanske inte var så dumt köp.

Rikard Gjersvold skrev:
Min morsa köpte en lägenhet i huset bredvid för 12 år sen för 1,4 milj. Du är fan inte klok sa vi, 1,4 för en sketen lägenhet, hon hade just sålt villan för 1,8.

Didn't we all say that... didn't we all...

Rikard Gjersvold skrev:

Jag köpte min två (69kvm) på nr 11 (med sjöutsikt) för 10 år sedan för 1,4milj. Hade också folk som snacka om att lägenheten är för dyr, men jag brydde mig inte så mycket då för att jag gillade lägenheten. Sålde lägenheten för 3.4 milj förra året och flyttade till en femma på telefonplan.

Jag ringde mamma nu på morgonen för att berätta. Inte mer, svarade morsan frågande, det såldes en orenoverad på 6 tr för 5,2 förra veckan.

Rikard Gjersvold skrev:
Jag ringde mamma nu på morgonen för att berätta. Inte mer, svarade morsan frågande, det såldes en orenoverad på 6 tr för 5,2 förra veckan.
På nr 23 antar jag? Dom har ju nästan 180 graders sjöutsikt när man tittar ut så lägenheter på 23an brukar gå på mer än dom andra på samma gata

phattrance skrev:
På nr 23 antar jag? Dom har ju nästan 180 graders sjöutsikt när man tittar ut så lägenheter på 23an brukar gå på mer än dom andra på samma gata
Japp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.