Shit vad sjukt! Och dyrt..

TS kanske är säljaren? :rolleyes:

4,3 MSEK ... ojojoj (säger en smålänning).

Vad är det där svarta i "duschen" på första bilden ?
saknas mattan ?
mögel ?

Men va fanken. Ingen spegel/skåp. Bollen runt lampan saknas. Och sittring/lock på toaletten är också väck.

D09
Ett badrum med en känsla av staten

Egen madrass medtages

Sedum Acre skrev:
Men va fanken. Ingen spegel/skåp. Bollen runt lampan saknas. Och sittring/lock på toaletten är också väck.
Du betalar 4,3" och funderar på att spara något i den standarden? :x

MagHam skrev:
TS kanske är säljaren? :rolleyes:

4,3 MSEK ... ojojoj (säger en smålänning).
HAHA makes no sense. Om jag nu var säljaren, varför skulle jag lägga upp en bild på badrummet som ser ut som en Schweizerost? :)

Kan ju vara en medveten designfläck på golvet med en skön halkfri yta att stå på när man duschar.
Nu är det iaf andra gången jag ser ett handfat utan någon typ av spegel ovanför.

P
Serut som det är ett dödsbo....

OK, läget/utsikten är bra, men det är väl det enda.

Men 4,3miljoner för en "ghetto"-lägenhet! Och så finns de dem som inte tror att vi har en bostadsbubbla som kommer spricka snart.

Nä, kom till Östergötland istället kära Stockholmare, här både finns jobb och bostad till vettiga priser :)

• Gilla
Enolf och 1 till
  • Laddar…
Utgångspris 3.495, första budet på 4.05. 16% över utgångspris med första budet.
Är det så det ser ut i Stockholm?

Damn...

Vet inte när det var standard att vara utan toaring eller lock?
Men vad vet jag om "äldre standarder"....... eller mäklare.

• Gilla
Enolf och 1 till
  • Laddar…
Hen har ju inte fel, det ÄR ett ovanligt luftigt badrum (många har betydligt mindre utrymme) och det ÄR äldre standard.. :)

Tycker det på något vis kändes bra att hen var ärlig och visade en bild, trots den.. hmmmm.. äldre standarden på badrummet ifråga! I många fall döljer de saker som är mindre vackra (av förklarliga skäl visserligen) och man kan få rejäla överraskningar när man går på visning!

Mvh Sandra

Marlen, detta missade du i Mäklar-Quiz!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.