P pianist skrev:
Halloj!

Är det bara dewalt som har batteripappistol?…

[länk]
vet jag inte, men om så är fallet kan du driva den med t ex makita lxt via adapter

• Gilla
pianist
  • Laddar…
P pianist skrev:
Tack för svaren, jag hade int fjort bra research förstår jag nu…

Btw;
Nån som har denna eller liknande?
[länk]
Jag har

C Chentin skrev:
Jag har
Nöjd?

Fyndade en laddare på loppis för 50 kr!
Hur vet man att den är äkta ?

• image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
H Hampusca skrev:
Fyndade en laddare på loppis för 50 kr!
Hur vet man att den är äkta ?
Kan rätt lite om just Makita men den där ser riktig ut, inte insnålat på serienummer eller detaljer och fonten ser original ut också 👍🏻

• Gilla
Hampusca
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Kan rätt lite om just Makita men den där ser riktig ut, inte insnålat på serienummer eller detaljer och fonten ser original ut också 👍🏻
har testat ladda och den fungerar! men man vet aldrig om det är en kopia men den ser exakt ut som den jag har. är den äkta så känns det som ett bra köp :)

Det är en äkta Makita laddare. Ingen pirat. Några år gammal bara. Har en likadan. Bra pris.

• Gilla
Hampusca
  • Laddar…
P PP2019 skrev:
Det är en äkta Makita laddare. Ingen pirat. Några år gammal bara. Har en likadan. Bra pris.
härligt!
ja det var ju ett bra pris så blev lite orolig ifall det skulle va en pirat men då använder jag den med glädje! :)

K
Gamla vinkelslipen BGA452 har lagt ner vad det verkar.
Startar och snurrar, men med i princip 0 kraft. Provade att byta ut kolen som ändå såg helt okej ut, men hjälpte inte.

Några förslag på ytterligare operationer eller är det bara att skaffa sig en ny direkt? - Vilken i så fall?

Har en större nätansluten 2kW med 230 klinga, men är ju alltid smidigt att ha en liten med 115-125mm skivor.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.