S
Aj då. Ser att det är 10 sekunder på 185an. Men kan det vara så illa? Alternativet är ju att göra som @Dan_Johansson och skaffa sticksåg PLUS annan tillverkares batteri och laddare.

I mitt fall var valet enkelt, eftersom jag har deWalt 12-voltmaskiner, och de har den goda smaken (jag tittar på dig Makita) att ha samma laddare till 12, 18 och 54 voltsbatterierna....

Ett litet tips: dur193z kan prismatchas på Hornbach mot Amazon och sedan kan man ta del av Makitas kampanj. Så batteri, laddare och grästrimmer för 900 spänn. Grästrimmer är dock av enklare variant.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Ett litet tips: dur193z kan prismatchas på Hornbach mot Amazon
Gäller det även weborder eller bara köp i butik, dvs Hornbach?

Mazen Mazen skrev:
Gäller det även weborder eller bara köp i butik, dvs Hornbach?
Svarar mig själv; ja det gäller även weborder.

Bra då ska jag annullera min nyligen lagda Amazon beställning och köpa via Hornbach istället. (Dom kom faktiskt inte upp när jag sökte och beställde grästrimmern)

Och Amazon hade 1 mån lev tid..
Dom va iaf billigast vad jag kunde googla på tråd o xtra trimmerhuvud

Tack för tipset, @Trafikverket1

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Jag köpte den här lilla rackaren till frun som ska prova använda den som hårblås när vi är ute med taktält eller husvagn utan 220v

Bärbar batteridriven hårblås eller värmepistol i handen, misstänks vara en kopia av Makita, köpt via Aliexpress.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Aliexpress för typ 350:-, tvivlar på att det är Makita 😄

• Gilla
Jocce81
  • Laddar…
K
  • Gilla
rakt09 och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag köpte den här lilla rackaren till frun som ska prova använda den som hårblås när vi är ute med taktält eller husvagn utan 220v

[bild]

Aliexpress för typ 350:-, tvivlar på att det är Makita 😄
Återkom gärna med recension. Varit sugen på något liknade och tycker att Makitas variant är lite för dyr...

/Jocce

• Gilla
nino
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Ett litet tips: dur193z kan prismatchas på Hornbach mot Amazon och sedan kan man ta del av Makitas kampanj. Så batteri, laddare och grästrimmer för 900 spänn. Grästrimmer är dock av enklare variant.
Bara batteri kostar väl typ 800 kr i normala fall ?
Om det är 5Ah batteri dvs ?

/Jocce

Jocce81 Jocce81 skrev:
Återkom gärna med recension. Varit sugen på något liknade och tycker att Makitas variant är lite för dyr...

/Jocce
Som hårblås eller generellt? 🙂
Den blåser på bra på högsta läget iaf

nino nino skrev:
Som hårblås eller generellt? 🙂
Den blåser på bra på högsta läget iaf
Haha generellt tänkte jag 😂

Följde det med olika munstycken som till Originalet ?

/Jocce

Jocce81 Jocce81 skrev:
Haha generellt tänkte jag 😂

Följde det med olika munstycken som till Originalet ?

/Jocce
Ett runt och ett platt följde med

• Gilla
Jocce81
  • Laddar…
Finns det något bättre splitterskydd till djv181 än det som följer med? Ett i genomskinlig plast... Det gick sönder lite efter 5min och nu ramlar det lös mest hela tiden ☹️

kör lika gärna utan?

R rakt09 skrev:
kör lika gärna utan?
Tyckte det var enklare med den i för att såga rakt, får prova utan och se

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.