A
Hur stänger man av funktionen att man får mail när någon skriver inlägg i en tråd där jag skrivet?

Får mängder av mail... :(
 
Längst ner i mailet så finns det en länk till att avbryta prenumerationen på det bevakade ämnet och även en länk till att avbryta alla prenumerationer.
Du kan också gå in på prenumerationer under logga ut knappen och där redigera dina inställningar över bevakade ämnen. :)
 
Under Prenumerationer kan du ta bort de prenumerationer som redan skapats.
Under Prenumerationer > Redigera alternativ > Förinställt bevakningsläge ställer du in hur du vill ha det i framtiden.
 
A
Per Eskilsson skrev:
Under Prenumerationer kan du ta bort de prenumerationer som redan skapats.
Under Prenumerationer > Redigera alternativ > Förinställt bevakningsläge ställer du in hur du vill ha det i framtiden.
Tackar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.