Tack alla för input i tidigare trådar... nu så är det ljust på gårn. Från en 150w riktad mot uppfarten och en som lyser upp plan mot ladan till 5x150w alla på deckare.. (2 i serie)
Kul att se resultat på ett projekt som började för två år sedan :oops::D
Upplyst uppfart och byggnad med flera 150w strålkastare i mörkret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
:surprised: Blev det inte för ljust? :thinking::cool::D

Immobil Immobil skrev:
:surprised: Blev det inte för ljust? :thinking::cool::D
Njae.. Beror lite på hur man ser det, frun undrar iofs om vi ska dela ut solbrillor till katt-tjejens dejter :rofl:
Själv har jag saknat bra med lys när mörkret faller.

Tanken är den att dom går på i serie när man kör upp på uppfarten och lika när man rör sig ut från gårn.

Blir dessutom ytterligare en mot ladan (Den ligger till vänster på bilden) :cool:

Tyvärr verkar den nya med egen deckare inte vilja släcka? Dom två andra som setat ett par år och som sitter på samma matning fungerar. Dom släcker/tänder enl inställning.

Vad kan felet vara? Har provat med inställningen på deckaren men det gör ingen skilnad.

Förslag...
Får ge mig ut i morgon och mäta om det skulle vara något med den deckarn.

Om den plötsligt börjat med detta beteende så har den troligen gått sönder. Kvalitén på sensorn till billiga lyktor är dålig, men nu vet jag inte vilken lykta du köpt.

Den är ny,. Iof en billig från Jula. Men dom andra två har minst 4 år på nacken och dom är åxå köpta på Jula. Jag får mäta och trixa med vreden till deckarn. Annars blir det en reklamation.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.