Hej!
För ngr dagar sedan upptäckte jag att det börjat lukta avlopp på vår gästtoa i källaren. Kommer och går men det verkar komma från toalettstolen. Bör vi kontakta avloppsjouren eller kan man försöka med något på egen hand först? Vad kan det bero på?
Tack!!
Är vattenlåsen fyllda i toaletten, handfatet och ev. golvbrunnen? Är dom det, gå vidare...
Kontrollera packningarna vid handfatet och toaletten. Packningarna sitter under manschetten vid golvet/väggen.
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.