4 373 läst · 4 svar
4k läst
4 svar
Lukt o ljud från Cinderella komfort?
Hej,
Har tröttnat på utedasset!
Vill ha en cinderella komfort men funderar på om lukt kan slå ner utomhus från ventilröret?
Den bästa placeringen för toan i huset skulle innebära att ventilröret går upp på taket precis i anslutning till altanen. Slår lukt ner på altanen?? Både pinsamt o tråkigt......
Likaså undrar jag om den alstrar några ljud?
Skulle vilja bygga ett litet toarum väggivägg med ett gästrum. Men blir gästerna störda nattetid??? Brummar den?
Jättetack för svar!!!!
Vill ha en cinderella komfort men funderar på om lukt kan slå ner utomhus från ventilröret?
Den bästa placeringen för toan i huset skulle innebära att ventilröret går upp på taket precis i anslutning till altanen. Slår lukt ner på altanen?? Både pinsamt o tråkigt......
Skulle vilja bygga ett litet toarum väggivägg med ett gästrum. Men blir gästerna störda nattetid??? Brummar den?
Jättetack för svar!!!!
Har en äldre Cinderella. Ja det slår ner lukt. Dock inte skitlukt utan mera en doft som påminner om cigarr/cigarill. Blir lite bättre när man nyss rengjort katalysator men återkommer efter ett tag. Vår cinderella används dock ej regelbundet och bara 30-40 dagar per år. Jag kan tro att det fungerar bättre när den används mer frekvent och hålls efter.S Slättkärr skrev:Hej,
Jättetack för svar!!!!