2 956 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Lukt från golv
Behöver lite tips.
De förra ägarna la ett laminatgolv i hobbyrummet direkt på betongplattan i källaren med foam imellan, som jag rev ut i helgen. Utrymmet är torrt och väldränerat, men ventilationen har varit obefintlig.
En mycket stark unken doft spred sig när vi lyfte golvet, och jag behöver tips på hur man fortast blir av med den. Jag har provat att skura av plattan med klorin för att döda bakterier, och vädrat i flera dagar.
Har någon några bra tips på hur man blir av lukten?
De förra ägarna la ett laminatgolv i hobbyrummet direkt på betongplattan i källaren med foam imellan, som jag rev ut i helgen. Utrymmet är torrt och väldränerat, men ventilationen har varit obefintlig.
En mycket stark unken doft spred sig när vi lyfte golvet, och jag behöver tips på hur man fortast blir av med den. Jag har provat att skura av plattan med klorin för att döda bakterier, och vädrat i flera dagar.
Har någon några bra tips på hur man blir av lukten?
Finns det spackel?? förr fanns det benmjöl i spackel vilket ruttnar med tiden och lukt kommer. Jag skulle fräsa bort spacklet om det finns spackel dvs. Kanske har SIKA något medel för det. STO är också ett företag som har löst många problem för mig. Kontakta dom.
Finns det inget spackel så står jag ganska rådlös
Finns det inget spackel så står jag ganska rådlös
Klicka här för att svara