Då står inte luften stilla. Jag tippar att du har gamla tapeter, väggskivor eller isolering i väggar/golv som luktar. Huset har kanske stått ouppvärmt på vintrar och har halvdålig ventilation invändigt?
Ja huset är ouppvärmt på vintern. Funderar om det är behandlat med något om man kikar på regeln o syllen. Kläderna luktar lite sött och träaktigt när man byter miljö.Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara

