Tja.

Va tror ni om att bygga en pool i två olika höjder helt ovanmark i lösvirke?
Tänkte använda batting till stommen som är 50x150 mm reglat cc 300mm och klä in den med formplyfa på insidan.
Poolen skulle ha måtten 7x3.5 meter och vara 1.1 djup i grunda delen och 1.5 i djupa delen.
Tror ni att de skulle funka, hålla?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.