Har en innervägg jag vill ljudisolera som bara går att komma åt uppifrån på en vind.
Finns det nån lämplig lösull/granulat som funkar att hälla i ovanifrån?
/Dea
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.