2 751 läst ·
55 svar
3k läst
55 svar
Lösning för att tömma vatten systemet på distans
Rätt otrevligt svarF fribygg skrev:
Precis.W Weimik skrev:
I mitt fall har jag redan dessa funktionerna.
Grejen är att jag tycker att vissa beter sig så otrevligt här att jag helst vill ta bort tråden.F fribygg skrev:
Istället för att göra det säger jag till när jag tycker något är otrevligt. Men får då bara ännu mer otrevliga svar tillbaka.
På din inrådan kan folk som vill kommunicera sina egna osakliga åsikter låta bli att kommunicera om de inte vill få kritik för det.
Jag har fått många bra och sakliga råd och tips. Men det äts tyvärr upp av tråkiga andra kommentarer.
Jag kommer släppa och ignorera allt osakligt snack i denna diskussionen från nu.
Som info så kan jag meddela att du med största säkerhet inte kan ta bort tråden. Men nu anser du kanske att jag är otrevlig som förklarar hur forumet fungerar.Sofia-Magdalena skrev:
Det tycker jag låter som ett klokt beslut av dig.Sofia-Magdalena skrev:
Inget. Såna här trådar kommer upp ibland. En TS har ett problem och varje lösning som kommer förkastas utan att man riktigt förstår varför. När man ber om fler detaljer blir stämningen irriterad och om forumet mot förmodan löser problemet trots alla villkor TS efter hand har ställt upp så blir TS arg istället för glad.H HJ-C skrev:
Jag tror det handlar om att vissa vill kunna säga att de försökt lösa något men de vill egentligen inte lösa det. Eller de vill i varje fall inte lösa det genom att anstränga sig (alls).
Klicka här för att svara