P
F fribygg skrev:
Kommentarer och förslag som du inte upplever som otrevliga väljer du tydligen att inte alls besvara eller reagera på.
Prova att göra det framöver om du vill ha hjälp på forumet.
Rätt otrevligt svar
W Weimik skrev:
Om man är inne på automatisering kan man ju även komplettera den automatiska ventilöppningen med en flödesmätare och kontrollera att vattnet faktiskt rinner ut i rimlig mängd efter att ventilen öppnats.
Precis.
I mitt fall har jag redan dessa funktionerna.

Sofia-Magdalena skrev:
Rätt otrevligt svar
Fokuserar du på på det du upplever otrevligt istället för en enkel och smidig lösning på vattnet som inte kräver elektriker?

• Gilla
RoAd och 2 till
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Fokuserar du på på det du upplever otrevligt istället för en enkel och smidig lösning på vattnet som inte kräver elektriker?
Grejen är att jag tycker att vissa beter sig så otrevligt här att jag helst vill ta bort tråden.

Istället för att göra det säger jag till när jag tycker något är otrevligt. Men får då bara ännu mer otrevliga svar tillbaka.

På din inrådan kan folk som vill kommunicera sina egna osakliga åsikter låta bli att kommunicera om de inte vill få kritik för det.

Jag har fått många bra och sakliga råd och tips. Men det äts tyvärr upp av tråkiga andra kommentarer.

Jag kommer släppa och ignorera allt osakligt snack i denna diskussionen från nu.

• Haha
  • Wow
RoAd och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Grohe har en ventil som borde passa. EAN 4005176633874
Är inte detta vad du behöver?
Ventilen fodrar inte elektriker utan kan installeras på egen hand eller av din vanliga rörkrökare..

P
F fribygg skrev:
Är inte detta vad du behöver?
Ventilen fodrar inte elektriker utan kan installeras på egen hand eller av din vanliga rörkrökare..
Har redan kikat på den och nej den kommer inte fungera.

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Sofia-Magdalena skrev:
Vad trevligt att du nu tog dej tid att svara på mitt förslag även om du inte tror att det fungerar hos dej.

Sofia-Magdalena skrev:
jag tycker att vissa beter sig så otrevligt här att jag helst vill ta bort tråden. Istället för att göra det säger jag till när jag tycker något är otrevligt.
Som info så kan jag meddela att du med största säkerhet inte kan ta bort tråden. Men nu anser du kanske att jag är otrevlig som förklarar hur forumet fungerar.

Sofia-Magdalena skrev:
Jag kommer släppa och ignorera allt osakligt snack i denna diskussionen från nu.
Det tycker jag låter som ett klokt beslut av dig.

Sofia-Magdalena skrev:
Vad var problemet eller det otrevliga i mitt förslag då?

Farstatjej90
H HJ-C skrev:
Vad var problemet eller det otrevliga i mitt förslag då?
Inget. Såna här trådar kommer upp ibland. En TS har ett problem och varje lösning som kommer förkastas utan att man riktigt förstår varför. När man ber om fler detaljer blir stämningen irriterad och om forumet mot förmodan löser problemet trots alla villkor TS efter hand har ställt upp så blir TS arg istället för glad.

Jag tror det handlar om att vissa vill kunna säga att de försökt lösa något men de vill egentligen inte lösa det. Eller de vill i varje fall inte lösa det genom att anstränga sig (alls).

• Gilla
MultiMan och 4 till
  • Laddar…
man kan också notera att ts här startat tredje tråden i samma fråga.

• Wow
Nissens
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur kan du hitta något som är otrevligt i #4?
….undrar faktiskt samma sak ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.