4 632 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Liten toa
Inser nu att det kommer att bli väldigt trångt i den lilla garderob som vi tänkt göra om till toa. 
Finns det några toaletter som inte tar så mycket plats, främst i djup (från framkant till bakkant alltså)? Är sådana med hög vattentank kanske mindre djupa, eftersom vattentanken sitter ovanför istället för bakom?
Finns det några toaletter som inte tar så mycket plats, främst i djup (från framkant till bakkant alltså)? Är sådana med hög vattentank kanske mindre djupa, eftersom vattentanken sitter ovanför istället för bakom?
Iofs bra idé det där med speglar, för att få det att verka större, men hur roligt är det att sitta och titta på sig själv när man...ja, du vet?yonna skrev:
Tror dessutom att detta är ännu mindre, så bara ett minihandfat kanske inte räcker - en standardbre men inte lika lång toa behövs antagligen...
Strunta i toastolen och sätt en tratt på röret. ;D
Skämt åtsido. Vi har strax över 1 kvm. En smal vask men en "normal" toastol. Men vår toa är långsmal så vask först sedan toa.
Har ni tittat på Gustavsbergs WC-stol?
Jag kan hålla med om att speglar är inget jag önskar på toa. Man ska spegla sig o tycka att man är snygg o det är man inte när man.. ja du vet
Skämt åtsido. Vi har strax över 1 kvm. En smal vask men en "normal" toastol. Men vår toa är långsmal så vask först sedan toa.
Har ni tittat på Gustavsbergs WC-stol?
Jag kan hålla med om att speglar är inget jag önskar på toa. Man ska spegla sig o tycka att man är snygg o det är man inte när man.. ja du vet
Jo, det finns mindre (kortare) toaletter
Mät upp hur stor den får vara, kolla var avloppet hamnar, gå in på länklguiden och kolla upp måtten på de olika toaletterna. En "normal" toastol verkar vara 650 mm, men det finns flera kortare. De allra kortaste är nog de högspolande
Kolla skillnaden mellan P- och S-lås också :-/
Kolla skillnaden mellan P- och S-lås också :-/
Klicka här för att svara