Vill bara höja denna sida till det blå...har postat ngr frågor och fått topenhjälp snabbt...verkligen positivt.
Tack till alla som delar sin kunskap på detta forum!!d^_^bd^_^bd^_^bd^_^bd^_^bd^_^bd^_^b
hakar på denna tråd om det går har surfat här sen ett par år tillbaks och vill bara ge en STOR eloge till hela "personalen". Admins, moderatorer, alla andra forummedlemmar som tar sig tid
Tacktack d^_^b
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.