Hej jag har ett persikoträd Frost som inte tål just frost efter det blommat. Hur har ni andra gjort? Trädet är ca 3 m. I syd öst. En natt insvept i tunn fiberduk funkade hade 3 minus. I natt lika kallt använde jag machaller men ser nu att de befruktade blommorna trillar av . Vi funderar på att bygga en vik vägg att lättare ställa upp vid ev frost. Hur har ni andra gjort??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.