Hej jag har ett persikoträd Frost som inte tål just frost efter det blommat. Hur har ni andra gjort? Trädet är ca 3 m. I syd öst. En natt insvept i tunn fiberduk funkade hade 3 minus. I natt lika kallt använde jag machaller men ser nu att de befruktade blommorna trillar av . Vi funderar på att bygga en vik vägg att lättare ställa upp vid ev frost. Hur har ni andra gjort??