Alfredo #46 Besserwisser · Västernorrland · 38 371 inlägg 4 nov 2025 08:37 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 371 inlägg 4 nov 2025 08:37 #46 C CüberDüne skrev: Jag lägger alltid fasen till vänster. Intressant! Hur får du till det med liggande uttag? 🤔
C CüberDüne skrev: Jag lägger alltid fasen till vänster. Intressant! Hur får du till det med liggande uttag? 🤔
useless #47 Lök. · Gävleborg · 43 734 inlägg 4 nov 2025 08:53 useless Lök. Gävleborg 43 734 inlägg 4 nov 2025 08:53 #47 Alfredo skrev: Intressant! Hur får du till det med liggande uttag? 🤔 Fas i vänstra brunnen, nolla i högra.
Alfredo skrev: Intressant! Hur får du till det med liggande uttag? 🤔 Fas i vänstra brunnen, nolla i högra.
R roli #48 Lösvirkesbyggare · Kungsbacka, Halland · 6 547 inlägg 4 nov 2025 09:24 roli Lösvirkesbyggare Kungsbacka, Halland 6 547 inlägg 4 nov 2025 09:24 #48 C CüberDüne skrev: Jag lägger alltid fasen till vänster. Kanske någon företag gör samma, inte vet jag Då är det ju INGEN standard utan ett eget "fix".
C CüberDüne skrev: Jag lägger alltid fasen till vänster. Kanske någon företag gör samma, inte vet jag Då är det ju INGEN standard utan ett eget "fix".
A alfista #49 Medlem · Halland · 1 546 inlägg 4 nov 2025 11:04 alfista Medlem Halland 1 546 inlägg 4 nov 2025 11:04 #49 R roli skrev: Och den standarden heter? SS-EN-ISO XXXX Jag tror du missade begreppet "de facto".
Bo.Siltberg #50 Hobbyelektriker · Värmland, Molkom · 26 844 inlägg 4 nov 2025 11:07 Bo.Siltberg Hobbyelektriker Värmland, Molkom 26 844 inlägg 4 nov 2025 11:07 #50 Fasen till vänster är Fluxiostandard, eller "Odd's standard"
Alfredo #51 Besserwisser · Västernorrland · 38 371 inlägg 4 nov 2025 11:17 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 371 inlägg 4 nov 2025 11:17 #51 Bo.Siltberg skrev: Fasen till vänster är Fluxiostandard, eller "Odd's standard" Det bästa med standarder är att det finns så många att välja bland…
Bo.Siltberg skrev: Fasen till vänster är Fluxiostandard, eller "Odd's standard" Det bästa med standarder är att det finns så många att välja bland…