BirgitS
Jag ser inga golvsocklar på dina bilder. Få dit trösklarna innan du lägger för mycket tid på skarven mot klinkern.

Kanske läge att prata med golvtillverkaren om vad det kan vara fel när golvet bågnar.

Tror snickarna lagt under ganska mycket papp för att jämna ut underlaget. Min gissning är att det är därför

BirgitS
Så du har haft hantverkare som lagt golvet?
I så fall ska du ju prata med dem eftersom det låter som att det är något som är fel, och att de därmed behöver göra om något (gratis).

Vill helst inte ha hit dom klåparna igen 😄
Sista gången jag anlitade snickare. Men vi var tvungna pga en deadline.

Finns det bredare nivålister? Isf kan jag ju borra & skruva längre in i granitkeramiken. Tänker att jag behöver hamna minst 15mm från kanten till centrum hål (6mm). Gärna 20mm. Med listen jag har hemma hamnar jag bara 5mm från kanten

Düsseldorff
människa människa skrev:
Vill helst inte ha hit dom klåparna igen 😄
Sista gången jag anlitade snickare. Men vi var tvungna pga en deadline.

Finns det bredare nivålister? Isf kan jag ju borra & skruva längre in i granitkeramiken. Tänker att jag behöver hamna minst 15mm från kanten till centrum hål (6mm). Gärna 20mm. Med listen jag har hemma hamnar jag bara 5mm från kanten
Vill bara flika in att det finns snickare som är typ magiska! Jag har haft otroligt komplicerade behov som "mina" snickare har löst på ett närmast ofattbart snyggt sätt. Samma sak med rörmokare. Så det gäller helt enkelt att få tag på rätt personer.

• Gilla
människa och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.