Vad ska jag välja när jag önskar en liggande slät panel. Tänkte mig gran pga av pris.
Väljer liggande då jag tycker det blir snyggare och bättre ventilerad luftspalt samt lättare att få snyggt mot taket utan att sätta taklist.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.