Hmm...sitter och kliar mig lite i huvudet hur jag ska gå tillväga....
Frugan vill ha liggande panel på ovanvåningen och i nuläget finns det gles cc 300.
Hur fäster jag enklast glesen? Snälla hjälp mig, har försökt övertala frugan att vi kan ha stående, men utan resultat. Det är bestämt att den ska vara liggande
 
Redigerat:
Kan jag måntro ta bort glesen och spika den liggande panelen direkt i takstolarna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.