Jo, man måste nog köra uppifrån vilket jag inte tyckte var några problem i sig.
Jag köpte clips med skruv med just den motiveringen, hållfasthet och enkelhet. Körde med liten smidig skruvdragare och låg momentinställning, efterdrog för hand. Fungerade väldigt bra och gick relativt snabbt.
Jag röstar absolut på skruv före spik.