2 126 346 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Beställde just en Knipex Ergoflex för 400kr, och nu hittade jag precis denna för 30kr.
Returnerar nog Ergoflexen och provar med denna. Prisskillnaden är ju så stor så att jag har svårt att motivera Knipexen... skalar ju bara ytterhöljen några gånger om året
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Returnerar nog Ergoflexen och provar med denna. Prisskillnaden är ju så stor så att jag har svårt att motivera Knipexen... skalar ju bara ytterhöljen några gånger om året
Funkar den där bra på lite grövre kablar? Typ 3x1,5 och liknande? Eller ännu större? För mig är det stora kablarN naikon skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 630 inlägg
Är det någon som vet om vinkelslipen dom säljer för 249 kr nu är en braatthagrej? Eller är den skit?
Tror generellt Lidls grejer är helt ok, och med hänsyn till priset närmar sig "väldigt bra". Speciellt om man ska ha det för ovanliga saker, sånt man inte gör jätteofta.
Tex älskar jag den lilla vinkelslipen jag köpte. Små skivor och väldigt lätt att hantera. Och köpte en sticksåg för 220kr. Julas billigaste kostar dubbelt och säkert sämre kvalitet. Den ersätter en 20 år gammal från Classe med sladd och nu med väldigt mycket bättre kvalitet.
Tex älskar jag den lilla vinkelslipen jag köpte. Små skivor och väldigt lätt att hantera. Och köpte en sticksåg för 220kr. Julas billigaste kostar dubbelt och säkert sämre kvalitet. Den ersätter en 20 år gammal från Classe med sladd och nu med väldigt mycket bättre kvalitet.