F Fredrik_THE skrev:
Nästa vecka har lidl en gipsskruvdragare. Har de haft den tidigare och har någon i såna fall ett omdöme om den? tyckte ändå 699:- var rätt prisvärt då det ingick ett batteri och laddare
Ganska lik Dewalt men har inte provat någon av dom
 
F Fredrik_THE skrev:
Nästa vecka har lidl en gipsskruvdragare. Har de haft den tidigare och har någon i såna fall ett omdöme om den? tyckte ändå 699:- var rätt prisvärt då det ingick ett batteri och laddare
Jag tänkte köpa den, mina sladd makita har börjat trassla in skruven på något mysko sett så har gett upp hoppet om den
 
Blev gipsautomaten bortplockat?
 
T
Nej den ska vara i butik torsdag enligt bladet & hemsidan
 
Märkligt. Är inte med i mitt reklamblad (Skåne)
 
  • Reklambild från Lidl's reklamblad med Parkside-verktyg såsom batterier, lövblås, bandsåg och tigersåg, priser och garantier synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Togs bort från reklambladet i Falun/Borlänge för någon dag sedan, återstår att se om dom finns i butik (skruvautomaten).
 
F
Nån som har produktkännedom eller nån känsla för luftblåsen?
 
Hmm, Parkside saknas i appen under erbjudanden. Kan det ha att göra med vilken butik man valt? Fast min butik finns inte med i undantagna butiker när jag tittar på datorn
 
F fsn skrev:
Nån som har produktkännedom eller nån känsla för luftblåsen?
Blåser alldeles för lite!
 
LIDL har börjat göra lokala reklamblad och det är numera delvis olika erbjudanden i olika delar av landet. På det sättet så kan de sluta göra reklam för produkter när de är slutsålda (min tolkning).
 
pacman42 pacman42 skrev:
LIDL har börjat göra lokala reklamblad och det är numera delvis olika erbjudanden i olika delar av landet.
Inte för att det egentligen spelar någon roll men jag tror det varit så länge. Har för mig att jag gick i den fällan för flera år sedan.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
F
N nissenhj skrev:
Blåser alldeles för lite!
Det betvivlar jag inte för en sekund. Men för lite för vad?
 
F fsn skrev:
Det betvivlar jag inte för en sekund. Men för lite för vad?
För att blåsa löv eller vad tänkte du ha den till? Den blåser 106 m³ per time tex lilla Milwaukee M18 FBLG3 blåser 852 m³ per time. Och är det blöta löv så är det dåligt att den fixar det. Milwaukee lilla 12V M12bbl-0 blåser 288 m³
 
N nissenhj skrev:
För att blåsa löv eller vad tänkte du ha den till? Den blåser 106 m³ per time tex lilla Milwaukee M18 FBLG3 blåser 852 m³ per time. Och är det blöta löv så är det dåligt att den fixar det. Milwaukee lilla 12V M12bbl-0 blåser 288 m³
Man får nog jämföra med liknande modell av milwaukee eller andra märken och det är nog M18BBL. Men den blåser 174m3, som ändå nästan är 60% mer.
Den och motsvarande använder ju folk till att blåsa av bil, verktygsbänk, fylla luftmadrasser. Till att blåsa löv så tror jag Lidls är för klen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.