Tack för supersnabbt svar!
LG hällen jag hittat i ett paket på Tretti är den LG häll som har "röda komman" runt zonerna. :o
Ugnen är en svart pyrolysugn med gula symboler, 10 automatiska program osv... Roligt att läsa vad du tycker om häll och ugn, har googlat efter andra som köpt LG men har inte hittat så många rewievs/test osv. Återigen, tack!
 
Ett plus att ugnen är pedagogisk! -kan se min lilla mamma framför mig när hon ska hjälpa mig i köket i jul, hon hade svårt med min gamla (iofs högtekologiska) husqvarna ugn från 1989 ;o)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.